Analiza scenariuszy w zarządzaniu ryzykiem.
Reklama tworzona jest w jakimś celu. Bezpośrednio mówiąc, mało kiedy tak właściwie możemy ujrzeć inteligentne reklamy. Wszelkie robione są według autorytatywnego schematu. Być może producenci boją się, że jeżeli zbyt głęboko zakamuflują przekaz to nie zostanie on wydedukowany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najprościej mówiąc marketing jest po to, aby potencjalnych konsumentów zachęcić do kupna jakiegoś towaru. Zawiadamia nas o pojawieniu się innowacyjnego produktu na rynku i jego przystępności. Należałoby wykorzystać gadżety reklamowe. Rzecz jasna w obliczu dominującej konkurencyjności producenci nowych rzeczy muszą wykorzystywać tą formę przekazu. Inaczej ich artykuł nie zastałby przenigdy odkryty. Częstotliwość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest też ważna. Tutaj obowiązuje reguła im częściej tym poprawniej. Ma obowiązek ona bo zapaść w pamięć klientowi. Tak jego zaprogramować, aby po wejściu do sklepu był przekonany o atrakcyjności tego towaru oraz naturalnie go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem i na swoich błędach. I chociaż starsi wiedzą jaki jest kluczowy cel reklamy niejednokrotnie padają jej ofiarą.
3. Dowiedz się więcej
4. Kliknij dla szczegółów
5. Zobacz więcej Ryzyko inwestycji alternatywnych: hedge fundy, private equity.